Songeur, j’ai bu le vin quercynol !..(1)


LA CANSON DEL VIN dit par Norbert SABATIÉ

Mon gòt es comol de vin carsinòl.
Lo vin carsinòl
qu’en mon veire nòl
dins lo ser m’a dich aquesta canson.
Aquesta canson :
“Benezidas son
las rèiralas vits ont ai pres mon fòc.
Soi l’ama de fòc
de la tèrra d’Oc,
tèrra de baudor e d’òmes de còr.
Beu-me : dins ton còr,
alertat e fòrt,
grelharan auzors e valor d’antan.”
Soscaire, ai begut lo vin carcinol !(1)

LA CHANSON DU VIN

De vin quercynol ma coupe est pleine.
Le vin quercynol, qui en mon verre répand son
pénétrant parfum, dans le soir m’a dit cette chanson.
Cette chanson :
“Bénis sont les ceps héréditaires où j’ai pris mon feu.
Je suis l’âme de feu de la terre d’Oc
terre de joie et d’hommes de coeur.
Bois-moi : dans ton coeur
enthousiasmé et fort,
germeront les audaces et les valeurs de jadis.”
Songeur, j’ai bu le vin quercynol !

Laisser un commentaire

